हालसालैका लेखहरु : उड्ने रहर छ,(उमा शर्मा ) तब पो दशैं आउँथ्यो,(गोतामे साँहिलो) नाप्नै सकिएन ,(रजनी श्रेष्ठ) धेरै सिकायो यो कोरोनाले,(उमा शर्मा) गिद्धहरु रमाउँदैछन्,(बासु श्रेष्ठ) आव्हान,(रजनी श्रेष्ठ) ग्रीन कार्ड,(सुदीपभद्र खनाल) लश्कर,(गोविन्द गिरी प्रेरणा) अभिनन्दन !!!!,(ऋषिराम अर्याल) गड्यौला उर्फ सत्यराज ,(कृष्ण बजगाईं )

भनौं कि नभनौं

श्रीओम श्रेष्ठ ‘रोदन’, (काठमाडौँ)

औंसीको रातमा ठूलो ठूलो असिनाले सिसाको झ्यालमा हानेजस्तै दुःख लाग्यो सुनेर । सम्बद्धका लागि माङ्गालिक होला भलै तर मलाई रामोराम अमङ्गल नै लाग्यो । कसैको बारेमा खबर सुन्नु सुनाउनु प्रत्यक्षमार्फत जे भए पनि केही राम्रो र केही नराम्रो अनुभूत पक्कै हुन्छ । अभिव्यक्त नहोला कुरा अकै हो त्यो ।

मिति गुज्रिन लागेको साँझ, कालो कालो धमरधुस छ । बिहानी बन्ने प्रयत्नमा देखिदैनन् कोही पनि । साँझजस्तै थकित र हतारोमा छन् देखिएका जति सबै । सर्वत्र ओढिएको र ओछ्याइएको पनि साँझ नै साँझ छ ।  यही साँझसाँझ जस्तै थकाइ लाग्दो समाचार सुनायो सानिध्य मित्रले । नौलो बन्यो मेरो लागि तर भइसकेको थियो पुरानो सयौं दिन पुरानो । मूल्य र तौल कतिको थियो त्यो खबरको त्यसको पर्वाह नै नगरी अत्यन्त गहुङ्गो बनें म । सम्पूर्ण शरीरलाई ऊर्जा दिइरहने मन भारी भएपछि देखिने जति सबै गह्रौँ नै लाग्दो रैछ । आफू आफूद्वारा नियन्त्रित हुन नसक्नुको अर्थ मनको भार बढ्नु हो । यही निक्र्यौल गरें मैले त्यो साँझ ।

कसैले मनाएको खुशी उत्सवमा पिरिनु स्वयम् बाहेक कसैका लागि पनि अर्थपूर्ण हुँदैन । जसले जस्तो चाहन्छ उसले उस्तै गर्न पाउने अधिकार प्राकृतिक र मानवअधिकार पनि हो । यसलाई उलङ्घन गर्ने अभिप्राय नभएरै पनि उलङ्घन गरें मैले । ऊ एउटा व्यक्ति हो  । सुखमा नभई दुःखले नजिक्याएको । दुःखले कमाएको मित्र । भावना र हार्दिकताले पाएको मित्र । पानी पर्दा हामी सँगै रुझ्थ्यौ, सँगै भिज्थ्यौं । आकाश जस्तै निर्वस्त्र थियौं एकापसमा हामी । उसको घाउमा म दुख्थें, मेरो दुखाइमा ऊ मर्माहित हुन्थ्यो । शालिग्राम जस्तो सम्बन्ध थियो हाम्रो । पहाडमा कोचिएर, चोइटिएर, नदीमा पखालिएर पवित्र बनेको । तर अहिले उसको इच्छालाई दुःख मानेर, प्राप्तिलाई अन्याय ठानेर, सन्तुष्टिलाई भाले नठानेर, स्वीकारोक्तिलाई बहिस्कार गरें मैले हिम्मत आफैसँग ।

उसले बालेको दियोमा पुतली बनेर झुम्मिन सकिनँ त्यो साँझ म । विगतमा झैं एउटै पोखरीमा डुबुल्की मार्न सकिनँ । इच्छा अनुरुपको रङ्गीन बनाएर एउटै रङमा पोतिन सकिनँ । पूर्वका दिनमा झैंं एक्लो र एकान्तले मलाई असजिलो पार्न सकेन । यतिन्जेल मैेले ओडारमा निदाउनु परेको छैन । प्रदर्शनका निम्ति धरहरासँग मितेरी पनि लाउनु परेको छैन । आफैलाई बिर्सने गरी विश्वासको आत्महत्या गर्न खोजेको पनि छैन । मैले जानेको ज्ञान पनि यत्ति हो । आफूसँग जति घात गरे पनि अरुलाई दिएको विश्वासमा कस्तै परिस्थितिमा घात नगर्नु । यसैलाई मन्त्र ठानेको छु । त्यसैले धेरै पटक रातलाई एक्लो बनाएर झ्याउँकीरी झैं किरी किरी आफैलाई रेटेको छु । आफ्नो छाती खोलेर मुटु, कलेजो हत्केलामा राखेर हेरेको छु । आँखा कोतरेर आफैसँग बन्दी बनेको छु । हात खुट्टाहरुमा किला ठोकेर पटक पटक मूर्छा परेको छु । तर कहिले कहिले आफ्नो घाउलाई सार्वजनिक गर्न खोजेको छैन मैले,सत्य सत्य ।

यो प्रतिज्ञा हो मेरो बाँचुन्जेलसम्मको । सक्दा सबैसँग खुशी गोडमेल गर्ने, निफन्ने र नसक्दा दुःखजति महादेवले जस्तै बनेर घटघट पिउने । शास्त्रमा लेखिएको छधैर्यवान पुरुषहरु एकचोटि अठोट गरिसकेको कार्य दोहार्याउँदैनन् । जीवनका हरेक क्षणहरु एकपटक भोग्नका लागि बनेका हुन्छन् । सङ्कल्प बारम्बार गर्नुको कुनै औचित्य रहँदैन । बन्दुक बोकेपछि धेरै लामो खेल खेल्नु पर्दैन । समयले यही भनिरहेको छ हिजो र आज पनि । रङ्गीन आभूषण पहिरिँदैमा मान्छेहरु रगतको रातो रंग परिवर्तन गर्न सक्दैनन् । मान्छे बनेपछि नारीपुरुष वर्ण, उचाइले रगत र मनमा कुनै प्रभाव पार्न सक्दैन ।

जहाँ गए नि, जे भए नि, जे गरे नि, मान्छेकालागि मान्छे भन्दा ठूलो सहयोगी र हतियार अर्को बन्न सक्दैन । मान्छेको भर मान्छे, मान्छेको डर मान्छे । सबै प्रकृया समान भएर पनि अन्तर प्रवृत्तिमा किन बाँच्छन् मान्छेहरु ? जन्मदेखि मृत्युसम्मको यथार्थलाई किन रङ्गमञ्च बनाउन खोज्छन् ? मान्छेले मान्छेलाई मान्छेजस्तो व्यवहार गर्न किन कन्जुस्याई गरिरहेका छन् ? मेले बुझ्न नसकेको जटिलतम प्रश्न नै यही हो ।

स्वार्थको पनि एउटा सीमा हुन्छ ,पालना गरे । अन्धो हुनेहरुका जति पनि उपचार छन् तर अन्धो बन्नेहरुका लागि कुनै उपचार गर्ने औषधि बनेको छैन । आफूलाई सप्ठेरो पार्न अर्कोलाई भड्केलामा हाल्ने र आफू उक्लिनलाई आफ्नालाई भीरमा पुर्याउने, आफू नाच्नलाई आफ्नैे आँखा निचोरी चिचोरी आँसुको रङ्गमञ्च बनाउनेजस्तो नमीठो गन्ध अरु केही हुन सक्दैन । असमानताको भर्याङ उक्लेर समानताको बिगुल फुकेजस्तो अमिलो कहिले बिहान बन्न सक्दैन । यस्तै लाग्छ मलाई ।

मन ठेगानामा नभएका मान्छेहरु खुशी भए पनि खतरनाक हुँदारहेछन् । पहिले जानिएन अहिले नजानी धरै पाइएन । त्यसै हालेका रैनछन् उखानहरु बाबुबाजेहरुले । हामी जे गर्दा पनि हतारले गर्छौं र फुर्सदले पछुताउँछौं । फुर्सदलाई हामी कहिल्यै हतार गर्दैनौ । हतारिएर हुने कुरा पनि होइन यो ।  अहिलेको समयले हरेक मान्छेलाई व्यस्त बनाएको छ । लाग्छ त्यो साँझको समाचारका नायकले अझै थकाई मार्न पाएको छैन । थकाई मार्न नपाउनु र फुर्सदै नपाउनुले झन् खुशी बनाइरहेका होलान् त्यो साँझवालाहरुलाई ।

जीवनचक्रमा कहिले नरोकिने महसुसीले घुमिरहेका होलान् । आगो पानी र वायुको परम्परागत संस्कारलाई उलङ्घन गर्दै सामाजिक समयलाई तनतनी पिइरहेका होलान् । आस्था र विश्वासलाई तलुवा बनाएर टकटक हिंडिरहेका होलान् । प्रणयका तमसुकहरु अरुका आँखामा पर्दा लगाएर काउकुती लाउँदै आफै अट्टहास हाँसो हाँसिरहेका होलान् ।

त्यो साँझ, कस्तो विरक्त लाग्दो साँझ बन्यो । दाँतमा दर्शनढुंगाले हानेजस्तो, हुचिलहरु कनि कनि चिच्याएजस्तै, न्याउलीले रनवन विरक्ताए जस्तो । यस्तो किन लाग्यो होला मलाई ? लाग्नु परेर लागेको होला कि लाग्नु नपरेर पनि लागेको होला ? भनुँ कसलाई ? सोधुँ कसलाई ? आफूले राहत पाइसकेपछि अरुको आहत बुझिदिने को पो होलान् र अहिले ? बुझक्कडहरुले बुझ पचाएपछि कसको के लाग्छ र । कोठामा गौंथलीले गुँड बनाएको मन नपराउने धेरै होलान् तर गौथलीको रिसले कोठामा आगै लगाएर मादल लिएर नाच्नेहरुलाई के भन्ने ?

यौवनको फल लाग्न थालेपछि उधारिन नचाहनेहरु कमै हुन्छन् । तर रहरको नाममा सीमा फड्कार्ने काम सितिमिति गरिहाल्न कसले सक्छ र ? यौवनलाई खोपामा राखेर टुकीजस्तो धिपधिप बलेर बस्ने यौवनका ढुकढुकीलाई अलिकति मनन किन गर्न सक्दैनौं हामी बहादुरहरु ? यो मामलामा हामी पुरुष किन यति धेरै स्वार्थी बन्ने गरेका छौं । बहादुर बनेर अरुका लागि दिनरात जसको जे हतियार चल्छ त्यसले लड्छौं । इमान्दार भएर नुनको सोझा गर्छौं । तर मारे पाप पाले पुण्य भनेर दासी बन्न स्वीकारेर आइसकेका सिउँदो र सिन्दूरहरुको च्याँखे थाप्न किन धक मान्दैनौं ? मौसममा फुलिसकेका फूलको पत्रपत्रबाट बास्ना लिइसकेपछि किन बेमौसममा पनि फूल उमार्न चाहन्छौं हामी ? स्नेहको भकारीमा भरिसकेपछि केका लागि पराया आँगनको घाममा थकाइ मार्न रहर गर्छौं हामी ? सहनेलाई अन्यायको कैदी बनाएर पुरुषार्थ गरिरहेका छौं हामीहरु ।

अमङ्गल कृत्य भोगीनीहरु कति थेग्न सक्छन् मनभरि साङ्लाले बाँधिएर बस्न । दुइटै आँखा त हो विरह बढारेर साध्य चल्न नसकेपछि रुखमा फल्छन्, नदीसँग बग्छन्, भीरसँग साइना गाँस्छन् । सबैलाई ज्ञातै छ सुखको जस्तो खुशी दुःखमा बाँडिन्न । आफ्नो मलामीका लागि निम्तो बाँडेर कसले मृत्यु वरण गर्न सकेको छ र ?

आश्चर्यले घोत्लाउन बाध्य पारेको छ त्यो साँझले मलाई । आफैले राँडी बनाउनुपर्नेहरुले निधारमा टीका लगाएर सौभाग्यवतीको आर्शीवाद नदिए हुन्थ्यो नि ? आफ्नो छातीमाथि हात राखेर बक्न नसक्नेले किन मुटु निचोर्न खोज्छन् अर्काको ? कर्तव्यपथमा एकछिन पनि डोरिन नसक्ने भ्रष्टहरु किन समाजमा आदर्शका डिङ मार्छन् । संयमताको जप गर्न नसक्ने सामर्थहीनहरु गुम्बामा किन छिर्छन् ?

यस्तै संस्कारको विजयीमाला पहि¥याएको थियो त्यो साँझले । कति निठुरी बनेका थिए होलान् ती साँझ पूर्वका साँझहरु । सूर्य उदाएपछि रात बनाउनेहरुले गुन्यूचोलीमा सजिएर जूठो बार्नुपर्ने नारीहरु बाँचेर कसरी मर्छन् छिनछिन भनी जान्नेहरुले किन जिउँदै चित्ता उठाउँदैनन् । आफ्नै नाडीको चारवटा चुराको आवाजले तर्सिनुपर्नेहरुको अपसकुन बुझ्नेहरु कसैले इन्द्रेणी बनेर सिंगारिन चाहँदैनन् । सिँउदोभरि सिन्दूर बोकेर पतिको आसोचमा विधवी जस्तो भयावह नियति भोग्नुपर्नेहरुलाई एकपल मात्र आँखा चिम्लेर हेर्न खोज्नेहरु भए कसैले आयुको डम्फू बजाउने थिएनन् ।

होस् जे भए नि । सहानुभूतिको समुन्द्र भरिए नि, घृणाको सगरमाथा अग्लिए नि । गर्नसक्ने सामथ्र्य केही छैन ममा, मात्र हुँडिलिएको छ मन र अन्तर्मन । कतै प्रकट गर्न सक्दिन । त्यो साँझको मित्र र खबरले इमान्दारलाई बेइमानीले हरायो कि बेइमानीलाई इमान्दारीले ? सोध्ने उत्साह अलिकति पनि बाँकी छैन मसंग । असमन्जस्यताको साङ्लाले बाँधिएको छु तसर्थ औपचारिकताको पनि बीउ छर्न नकसुँला । अँध्यारो मन र उज्यालो मनमा असमान भएर समान देखिरहेको छु । समान भएर असमान देखिरहेको छआँखा भित्रका आँखाहरुले । भन्न सक्दिन म जय र पराजय । सत्य र असत्यमा अन्तर के के छन् भनेर । साँच्चै ढाँटेको होइन मैले । त्यो साँझले मेरा विश्वासका भण्डारमा नराम्रोसँग डढेलो लागेको छ । अरुका त के कुरा आफैलाई पनि विश्वास गर्न छोडेको छु मैले ।

अहिले पनि म देखिरहेको छु, एकातिर रातो सिन्दूर सन्त्रासको र अर्कोतिर कालो सिन्दूर छ मोहिनीको ।

Comments

सम्पर्क माध्यम

khasskhass@gmail.com
Share |